пʼятницю, 7 квітня 2023 р.

7 квітня - Всесвітній день Здоров'я

 


      7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. З'явившись в 1948 році, ця організація об'єднала у своїх рядах представників 191 держави світу.

      Вперше святкування відбулося в 1950 році. Уже тоді глобальною ідеєю заходу була пропаганда здорового способу життя і боротьба з поширенням різних захворювань. Щороку для офіційних заходів, присвячених дню здоров'я, вибирається окрема тема: активність життя, захист вагітності, вплив клімату на здоров'я людини, медична допомога людям, постраждалим в результаті надзвичайних ситуацій і т.д.  

 Здоров’я людини це найбільше багатство, яке ми отримуємо з появою на цей світ. Наше головне завдання – прожити своє життя собі в задоволення та не забувати про збереження свого здоров’я.

     Якщо умовно покласти на одну чашу терезів здоров’я, а на другу — всі інші цінності світу, то здоров’я переважатиме.

     



До Всесвітнього дня Здоров’я Торчинська публічна бібліотека радить ознайомитися із книгами представленими на перегляді літератури «7 квітня – Всесвітній день Здоров’я».





Радимо прочитати:





Немає коментарів:

Дописати коментар