середу, 16 листопада 2016 р.

«Душа моя і слово: все те, що в серці не вмирає»

Ні! я жива! Я буду вічно жити!
Я в серці маю те, що не вмирає...
                             Леся Українка


На вшанування пам’яті геніальної доньки українського народу Лесі Українки та з нагоди Дня української писемності та мови бібліотекою спільно з ГО Союз українок селища Торчин  було організовано проведення академії-спогаду «Душа моя і слово: все те, що в серці не вмирає».
Розпочала захід  вчитель молодших класів місцевої школи Тетяна Деленів віршем волинського поета Василя Гея, присвяченого Лесі Українці та запросила до слова доповідачів, які розповіли про  родину та дитячі роки поетеси, її перші поетичні кроки, героїчний  творчий подвиг життя поетеси: «30-річна війна з хворобою», відданість своїй справі, народу, Україні.
Людмила Зінчук  майстерно виконала вірш Лесі Українки «До мого фортепіано»
На заході звучали   пісні на слова Лесі Українки у виконанні юних бандуристів Аліни Марчук та Катерини Ткачук  (керівник Алла Семенюк), заслуженого працівника культури України Ярослава Найди.
Доповнював захід перегляд літератури «Лесине слово в віках не старіє», організований  працівниками бібліотеки  спільно з бібліотекарем бібліотеки-філії с.Веселе Лесею Читаєвою.


















Немає коментарів:

Дописати коментар