середу, 9 квітня 2014 р.

«БУТИ ЗДОРОВИМ – МОДНО!»


«Людина, її життя і здоров’я…визначаються в Україні
 найвищою соціальною цінністю».
Конституція України, ст.3
 

Ми живемо у час великих перетворень у суспільному житті. З кожним днем наше життя стає все більше емоційно насиченим і вимагає великого щоденного фізичного напруження. З кожним роком по Україні спостерігається погіршення стану здоров’я молоді: хворобливість, відхилення в роботі внутрішніх органів, зниження рухової активності. Відбувається деградація людства, яка виявляється в зростанні хвороб цивілізації: серцево-судинні, онкологічні, нервово-психічні, туберкульоз, наркоманія, алкоголізм. Вживання алкоголю і тютюну стало майже сенсом життя.
Кожна людина в дитинстві мріє бути сильною, проте сильними не народжуються, а стають завдяки щоденному напруженому тренуванню. Сильна людина рідше хворіє, легше переносить життєві негаразди. Здоров’я – це норма і краса. У Статуті Всесвітньої організації охорони здоров’я записано: «Здоров’я – це стан повного фізичного, духовного і соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороб або фізичних вад».
І саме про це 8 квітня говорили під час проведення інформаційного міксу «Бути здоровим – модно!» дільничний лікар-терапевт  Віктор Карпюк, заступник директора по виховній роботі, вчитель з «Основ здоров’я» Людмила Барда, учні 9-Б класу загальноосвітньої школи селища, що проходив у бібліотеці.  Школярі прийняли участь у вікторині,  під час якої перевірили свої знання з основ здоров’я та здорового способу життя. Власні сатиричні вірші про дотримання здорового способу життя читав учень професійного ліцею Олександр Копаєв.
Бібліотекарем Наталією Мадей було підготовлено перегляд літератури «Разом до здорового майбутнього» та пам’ятку «Здоров’я – це головне життєве благо».





 

Немає коментарів:

Дописати коментар